تاریخچه اسپورتیج نسل سوم

 

 

 

این خودرو در آخر سال ۲۰۱۰ با پیشرانه‌های بنزینی ۱٫۶ یا ۲ لیتری بنزینی
و نمونه‌های ۱٫۷ یا ۲ لیتری دیزلی وارد نمایندگی‌های شد.
مدل‌های مجهز به پیشرانه‌های کم‌حجم‌تر طراحی دیفرانسیل جلو داشتند
درحالی‌که نمونه‌های ۲ لیتری به‌صورت استاندارد دارای
سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس خودکار سفارشی هستند.

 

اسپورتیج نسل سوم در نخست به سه سطح تریم عرضه می‌شدند
اما الی جولای سال ۲۰۱۲ نسخه لوکس‌تر KX-4 نیز در دسترس اران بود.
مدل فیس لیفت شده اسپورتیج در فوریه سال ۲۰۱۴ شناسایی قطعات یدکی کیا  شد
و از ساز و برگ و آپشن های بیشتر به همراه بعضی دگرگونی ها
در طراحی ظاهری سهم می‌برد. مدل سفارشی Axis که تنها به
شمار ۱۲۰۰ دستگاه فرآوری شده در جولای ۲۰۱۵ شناسایی شد
و با پیشرانه‌های ۱٫۶ لیتری GDi یا ۱٫۷ لیتری CRDi در دسترس بود.
این اتومبیل در جایگاهی بین تریم های دو و سه پیمان گرفت. شایان
ذکر است دودمان جدید (چهارمین نسل) اسپورتیج در سال ۲۰۱۶ معرفی شده است.

 

در بازار نمونه‌های مستعمل زیاد و متنوعی برای اری هستی دارند.
نسخه‌های چهار چرخ محرک اسپورتیج کمی پرمصرف هستند اما از عقیده
گنجایش یدک کشی خوب بوده و مدل‌های مجهز به پیشرانه ۱٫۶ لیتری GDi
برای سفرهای شهری و بین‌شهری پسندیده بوده ولی نسخه‌های ۱٫۷ لیتری
CRDi بهترین ترکیب از مصرف سوخت و پرفورمنس برای رانندگی روزمره را فراهم می‌کنند.

 

تمامی مدل‌های این اتومبیل حائز طراحی ۵ نفره بوده و از آنگونه تجهیزات استاندارد
آن‌ها می‌توان به رینگ‌های آلیاژی، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع، شیشه‌های
برقی، بلوتوث و فرمان چندکاره اشاره کرد. لوازم یدکی کیا 

 

تریم دوم این خودرو علاوه بر موارد یاد شده از حسگرهای پارک عقب، سقف شیشه‌ای
و تریم چرمی هوده دستگیر درحالی‌که در تریم فول سوم شاهد پوشش چرمی کامل،
صندلی‌های گرم شونده جلو و عقب، چراغ‌های جلوی زنون و سیستم تهویه مطبوع دو
ناحیه‌ای و رینگ‌های ۱۸ اینچی هستیم. مدل KX-4 یاد شده از سیستم پارک اتوماتیک
سود اسیر و بجای پیشرانه ۱۳۴ اسبی استاندارد حائز قلب تپنده ۲ لیتری ۱۸۱ اسب بخاری است.

 

بازار شاسی بلندهای کامپکت (جمع‌وجور) پر از گزینه‌های گوناگون است.
اگر اصلی‌ترین فاکتور شما برای اتومبیل بها و ارزش است بهتر است
به سمت فورد کوگا و هیوندای توسان حرکت کنید ولی تویوتا راو ۴، هوندا
CR-V و نیسان قشقایی نیز جزو لوازم کیا  بهترین‌های کلاس می‌باشند.
اگر بودجه فرمان می‌دهد بهتر است نگاهی به آئودی Q3 و Q5، ب ام و
X3 و لندروور فری لندر بیندازید که لوکس‌تر از کیا هستند اما فاکتور ارزش
به دست آمده در مساوی مبلغ پرداختی اسپورتیج وضعیت بهتری دارد.
این لیست وانگهی می‌تواند شامل مزدا CX-5، اشکودا یتی و فولکس‌واگن
تیگوان هم باشد که تمامی پیشرانه‌های کم‌مصرف و دینامیک رانندگی
برجسته به همراه تجهیزات کثرت را ارائه می‌کنند.

 


اجاره ماشین لیتری ,اسپورتیج ,تریم ,پیشرانه‌های ,سیستم ,کیا  ,سیستم تهویه ,لیتری crdi ,یدکی کیا  ,مدل‌های مجهز ,تاریخچه اسپورتیج منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

https://khorshiditrading.com خرید اینترنتی اشتراک گذاری رونیکا گیتی با درس هاپ تکلیفاتو به اسونی و با سرعت حل کن پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان مصطفی بوم گردی آنلاین